Pages

Thursday, April 14, 2011

Nasi separuh kak

Tengahari tadi awang pergi solat jumaat. Cari la satu kedai makan, ye la dah lapar sangat. Setengah hari duk mengadap komputer perut pun mula la menyanyi - nyanyi .


Kul 12 setengah awang & the gang pun kluar opis menuju ke sebuah restoran terkenal di sekitar Petaling Jaya.. Waaahh... lauk pauk hari ni memang mengancam perut betul... ada Patin masak tempoyak.. guali kawah..ayam percik... ikan keli goreng berlada...ikan jaket sumbat..dan macam2 lagi...


sampai kat akak yang tengah bubuh nasi tu... kak separuh je...hehehe... senyum je akak tu.. hai diet ke? tak jaga perut kakk...tak tahu lah kenapa awang ...lapar memang lapar tapi bila teringatkan nasi...memang kalau boleh nak mintak dua pinggan je...


lawan nafsu...kena lawan... bukan apa...kesian kat perut nati... tak caya....pendapat awang, kpda sahabat2 yang kerja tak kuar peluh sangat tu ..yang dok mengadap laptop tu... boleh la cuba2 diet2kan perut anda... kesian si perut tu... semuanya nak disumbat... kalau boleh tulang2 kerbau pun tuan dia nak sumbat dalam perut tu....lagi pun nak solat jumaat...konfir tidur masa khutbah nati ...kot...


so Awang di sini menyeru kpd sahabat2 sekalian supaya kita dapatlah mengamalkan cara/gaya pemakanan seperti Nabi Muhammad kita... berhenti sebelum kenyang...macamana...kak nasi separuh kak...

No comments:

Post a Comment

Borang Pesanan

Nama
Email Address:
No tel:
Alamat Penghantaran:
Bilangan Botol:
Butir-butir bayaran yang telah dibuat:

This contact form was created by Freedback.

Health Tip of The Day