Pages

Tuesday, June 21, 2011

Al-fatihah buat Allahyarhm Zami Ismail

Takziah diucapkan kepada keluarga arwah pak uda di atas kembalinya beliau ke rahmatullah. Allahyarham dijemput Allah di Institut Jantung negara akibat komplikai jantung pada umur 67 tahun.

Allahyarham yang dikenali sebagai pak uda merupakan pelawak terkenal tanah air banyak memeriahkan xunia lawak negara..
Marilah kita sama-sama sedekahkan pahala bacaan al-fatihah kepada Allahyarham...Al-Fatihah....

Thursday, June 2, 2011

Cuti sekolah dua minggu

Assalamualaikum sobat2 sekalian.

Lama rasanya awang tak mencoret di sini. Sibuk pun ada. Kerja bertimbun2 kat opis sekarang ni.. Dah penat2 kerja maka tibalah musim cuti sekolah yang di tunggu-tunggu budak2 kat rumah tu.

Minggu ni awang bercadang balik kampung nun di pantsi timur sana.. Enam jam perjalanan jgak nak sampai sana. Bawak keta slow n steady je... Ingat anak2 tersayang kat belakang tu..

Kadang2 tak tahan juga dengan kerenah budak2 tu.. Apa tidaknya..kereta dibustnya macam taman permainan diaorang...fuuuhhh. Sabor je la.. Korang yang ada anak2 yang tengah aktif tu tentulah faham kan?

Suatu ketika dulu awang memang suka drive malam sebab rasa aman dan makmur sikit memandu kereta..budak2 tidurmasa tu sampaila ke kmpung halaman.. Tapi sekarang awang bukan macam dulu lagi...mengsntuk je memanjang.. Start kul 11 lebih dah mula kuyu mata...hubu.. Jangan ambil risiko...

Jadi sekarang ni. ..biarlah mereka bertengkar kat belakang tu...daripada awang bawak krta tersengguk2...
Sabar jela....so awang nasihatkan rakan2 sekalian banyak bersabr ketika memandu... Biarkan ysng nak msmotong tu pergi dulu...jangan di ikutkan perasaan dan darah muda kita nak kejar mereka kaki racing tu...biarkan....selamat memandu kepada abang stering semua....

Borang Pesanan

Nama
Email Address:
No tel:
Alamat Penghantaran:
Bilangan Botol:
Butir-butir bayaran yang telah dibuat:

This contact form was created by Freedback.

Health Tip of The Day